27 Maj

Godmorgon finisar! Fredagar är verkligen bästa dagen på hela veckan, alla är på så bra humör. Det spelar ingen roll att det är skitväder som idag, alla är glada ändå. Jag gick upp vid halv 6, drack lite kaffe och åkte till gymmet. Jag var nästan själv där under hela passet så jag kunde gå runt bland maskinerna precis hur jag ville, love it! Började i alla fall med 30 minuter på crosstrainern och gick sen in och köttade ben på gymmet. Gjorde hur många PB'n som helst idag - i benpress, bencurls och knäböj. Helt från ingenstans!

Nu har jag i alla fall ätit frukost och ska lägga mig i badet innan jag åker in till stan och fikar med felicia och bella. Sen ikväll blir det middag & bio med världens bästa!

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0