25 minuter!

Som ni såg så klarade jag nästan mitt mål, jag sprang på prick 25 minuter. Eller 25 minuter och 7 sekunder om man ska vara exakt, haha. Det är grymt bra gjort för mig som inte springer i vanliga fall, plus att jag fick använda armbågarna tusen gånger för att komma framåt. Jag hade no mercy där ett tag. Mamma kom i mål lite mer än 10 minuter efter mig och vi fick varsin medalj och en 'Goodiebag'.
Den sämsta Goodiebagen i stan:

• En banan
• En festis
• En grej man sätter på resväskan
• En (!!!) chokladbit
• Ett trosskydd (que)

Nu är vi hemma och jag har precis duchat och ätit lite. Är helt slut i benen, kom precis på att jag tränade imorse också. Hahah. Imorgon blir det morgonträning och sen jobb hela dagen. Längtar efter mina småtjejer ♥


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0