15 Maj - Sofiadagen!

Herregud vilken dag igår! Jag kan inte riktigt fatta att allt som hände igår bara hände på en dag, haha! Vet knappt var jag ska börja...

Jag började dagen med en 3 timmars lektion på teatern och åkte sen direkt till centralen och mötte upp Johanna och resten av alla scuffisar. Vi åkte bil till solna där vi var hela eftermiddagen och planerade sommarlägret, fikade, åt middag och skrattade så vi dog. Sedan åkte vi till Scandic i Järva krog och lämnade våra saker och åkte till stan för att köra Laserdome. Bara det att det tog en timme från järva till odenplan, en timme! Först räddade vi ett liv, sen körde vi (den dryga chauffören) fel, sen körde vi lite mer fel och mot enkelriktat och bakåt och framåt och åt fel håll igen. Tills vi kom fram. På Laserdome hade vi världens krig och jag kom sist och blev arg, haha. Ska aldrig mer spela. När vi var klara där åtke vi (fel igen) tillbaka till hotellet och badade bubbelpool och kollade på röstningen av Eurovision i hotellbaren. Kl 1 fick vi äntligen sova (då hade jag varit vaken sen 6). Dock vaknade jag tusen gånger av att Johanna snarkade som en galning. Kl 8 gick vi upp och åt världens godaste hotellfrukost innan jag blev hämtad av min snälla pappa.

Nu är jag hemma och har duschat och fixat matlåda och ska snart åka till carlssons och jobba.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0