13 Maj

Godmorgon finisar! Sovit gott? Jag kom hem från gymmet för ett tag sedan, gick upp halv 6 och åkte direkt så att jag skulle hinna hem innan jag svält ihjäl. Har precis ätit frukost och duschat och sitter just nu och målar naglarna. Ska åka in till stan och möta johanna på centralen kl 12 och sedan käka lunch på söder med henne, bella och felicia. Ikväll blir det middag och vin hos mig och kanske en drink på medis. Dock ingen utgång eftersom att jag har teater hela morgonen/förmiddagen imorgon och sedan ska direkt till ledarträffen.

Vi ska ha någon planerarhelg/teambuildning och bo på Scandic i järva krog. Det ryktas att man ska ha oömma kläder med sig eftersom vi ska göra något galet imorgon kväll. Jag älskar sånt! Sedan på söndag är det dags för tusen föreställningar igen, vilket betyder 12 timmars jobb. Busy helg alltså. Tur att jag kan mobilblogga, haha!



mindre än 60 dagar till magaluf!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0