Vill man, kan man!

Detta är inget jag gör för att hävda mig, utan för att jag vet att det finns några som är nyfikna på min träning och hur min kropp ser ut, så mycket som jag tränar. Så nu har jag bestämt mig för att lägga ut två bilder. De är tagna med min mobilkamera så det är inte världens bästa kvalité och egentligen gör inte bilderna rättvisa eftersom det är så mörkt i mitt rum. Men såhär ser mina armar ut efter ett halvårs hård styrketräning och mycket mat.




Jag är nöjd såhär långt, men det ska bli mycket mycket bättre. Att bygga muskler tar tid och man måste veta vad det är man håller på med. Jag mår så mycket bättre sen jag började träna såhär hårt och min kropp är så uthållig att jag klarar vad som helst. Jag önskar att fler tjejer skulle våga ta i på gymmet.
Vi kan vi också!

Kärlek
Postat av: Sanna

Bra armar Sofia! Jag ska oxå skaffa muskler på mina armar! :)

2011-03-04 @ 16:18:27
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0