Vårkänslor

Hej alla fina! Idag har jag som sagt jobbat hela dagen och är äntligen hemma. Även om jag älskar mitt jobb så är det slitigt och kanske jobbigare än man tror. Ta hand om en bebis hela dagen och sen ta med henne och gå och hämta storasystern och vara med båda två i någon timme innan föräldrarna kommer hem. Ibland önskar man att man hade typ 8 armar. Anyway, vilket väder det har varit idag! Sol och flera plusgrader. Love it! Nu är jag äntligen hemma, i mjukiskläderna och har precis ätit middag. Sitter och tittar på reprisen av big brother och längtar redan till avsnittet ikväll, för även om det är sämst så älskar jag sånna här program och människorna som är där inne. Som ställer upp och bjuder på sig själva. Sen har jag en hemlig crush på Nicky också! Haha.



Kärlek
Postat av: isabella

haha var försiktig så inte mira blir avundsjuk!

2011-03-02 @ 19:52:12
URL: http://izab3lla.blogg.se/
Postat av: Mira

Du kan få hans nummer av mig ;) haha

2011-03-02 @ 20:24:12
URL: http://thepainandthepleasure.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0