Fairytale

VISSTE NI?

att jag vill - göra sjukt många saker

att min senaste kyss - var jävligt onödig
att jag lyssnar mycket på - texter i musik
att jag funderar på - vad jag ska ha på mig ikväll
att jag pratar – så fort jag får chansen, haha
att jag inte gillar – lögner och skryt
att min första riktiga kyss – var väldigt väntad
att jag avskyr när folk snackar - om saker de inte har någon aning om
att kärlek är – det finaste som finns!
att jag gillar – allt som är fint och rosa
att sist jag grät var - igår
att min mobiltelefon är – rosa och fin
att när jag vaknar på morgonen – kollar jag alltid min mobil det första jag gör
att innan jag går och lägger mig – läser jag alltid igenom mina sms
att jag just nu tänker på - vad jag ska ha på mig ikväll, fortfarande
att i morgon kommer jag – troligtvis träna och gå på Mia Skäringers 'dyngkåt och hur helig som helst' på cirkus med mami




Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0