I brist på annat

SEX & HÅNGEL

1.Vem sov du med senast? - Hemligt hemligt
2.Vem låg du senast i sängen med och höll om? - Samma
3.Vem pussade du senast? - Mamma, haha
4.Vem av det motsatta könet strulade du senast med? - Secret
5.Vem av samma kön strulade du senast med? - Ouh det kommer jag inte ihåg, men det händer bara på fyllan haha.
6.Har du haft oskyddat sex? Ja
7.Vem sög du senast av? Haha..
8.Hur ofta strular du? - Så fort jag får chansen! haha men inte vet jag, när tillfälle dyker upp?
9.Hur många har du strulat med på en kväll? - Ett par

KÄRLEK

10.Vad är första och sista bokstaven i namnet på personen du senast hade en crush på? - K är första, om jag säger sista så blir det för obvious
11.Hur många har du varit tillsammans med? - Två
12.Din första ''låtsas'' kärlek? - Haha vet inte, va nog ihop med alla killar i min klass när jag var liten..
13.Är du tillsammans med någon nu, isåfall vem? - Nope
14.Hur länge har ni varit tillsammans? - Haha som sagt, ingen bf
15.Sötaste paret? - Lexie & Danne helt klart! Och Dogge & Sanna :)
16.Hur ser din drömpartner ut? - Helst brunett, vältränad (speciellt armarna och magen), så ska han göra spontana romantiska saker, gilla att laga mat, vara mysig, ha humor och glimten i ögat!
17.Hur ska din drömpartner vara? - Han måste vara charmig! och snäll mot allt och alla!
18.Hur många gånger har du varit kär? - Två
19.Okej, seriöst, hur många gånger har du varit kär , RIKTIGT kär? - Två!
20.Vem var din första riktiga kärlek? - Måns! Herregud va kär jag var!

DÅLIGA TIDER

21.Har du druckit alkohol? - Haha ja
22.Röker du? - Det händer. Inte så ofta längre faktiskt
23.Snusar du? - Uh nej!
24.Har du rökt på / knarkat? -Nope
25.Hur ofta festar du? - Så ofta jag får chansen, haha. Ne men oftast fredag eller lördag varje helg
26.Vad gillar du att dricka? - På krogen? Cider och drinkar
27.Har du skurit dig? - Nä
28.Har du bra självförtroende? - Oftast, beror på mitt humör
29.Hur mår du egentligen? - Pass
30.Har du någon gång brutit mot lagen, isåfall hur? - Det har jag säkert..

DÖD/LIV

31.Har du varit på begravning? - Ja
32.Isåfall, vilka? - Min gammelmormor, gammelmoster och en annan anhörig
33.Har någon nära dig dött? - Ja eftersom jag varit på begravning?
34.Hur vill du dö? - Somna in
35.Vill du dö? - Nej
36.Har du någon gång varit på dop? - Jaa
37.Isåfall, vilka? - Leas, Ludvigs, Elenors och Elias. Sandors missade jag :(
38.Gillar du livet? - Jag älskar livet
39.Vem som står nära dig fick senast barn? - Min fina bror
40.Vill du ha barn, och hur många? - Klart jag vill, två minst :)

DU

41.Vart bor du? - Stockholm
42.Vart går du i skola? - Har tagit studenten! men går på Åsö Vux just nu och förhoppningsvis på SU eller Sophia Hemmet till hösten
43.Är du smal eller tjock? - Biff!
44.Är du snygg? - Ja förfan!
45.Är du nöjd med ditt utseende? - I överlag, ja
46.Vad gillar du mest med dig själv? - Min rumpa, mina armar, mitt hår och mitt leende (det lät nästan lite smörigt)
47.Och vad vill du ändra på? - Mycket
48.Vad heter du? - Sofia
49.Gillar du ditt namn? - Ja?
50.Vad gör du på fritiden? - Vilken fritid? Haha. Tränar, teaterlärare, går på teater, shoppar, äter, går ut!

SKOLA / ARBETE

61.Går du i skolan? - Om vux räknas så ja
62.Trivs du? - OM jag gör!
63.Favoritämnen? - Inte fysik i alla fall..
64.Vilka ämnen gillar du inte? - Fysik, haha
65.Vilka lärare gillar du / gillar du inte? - Jag vet bara vem Bengt är, så han är min favvo haha.
66.Vart har du praoat? - Klockars förskola & Restaurang Chamotte
67.Har du någon gång sommarjobbat & vart? - Jag har jobbat sen jag va 15 - tacobar, ekerums camping på öland och på en golfklubb har varit sommarjobb. sen har jag jobbat på riktigt på många fler ställen :)
68.Vad vill du jobba som? - Barnmorska eller förskolelärare
69.Varför? - Jag älskar barn! och jag älskar att hjälpa till, kort och gott.

ANTINGEN ELLER

81.Sommar eller vinter? - Sommar
82.Bikini eller baddräkt? - Bikini
83.Rosa eller blått? - Rosa!!
84.Öl eller cider? - Cider
85.Vin eller sprit? - Sprit
86.Bada eller sola? - Sola
87.Chatroulette eller omegle? - Aldrig testat chatroulette och ingen aning vad omegle är
88.Fjortis eller emo? - Inget?
89.John Mayer eller Johnny Cash? - John Mayer i mitt hjärta


Kärlek
Postat av: Sanna

Sofia! Jag smäller av, vad söt du är!! :)

2011-03-28 @ 23:24:02
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0