Never let go

Markus. Världens bästa markus. Vad skulle jag göra utan dig? Vi känner varandra bättre än oss själva, vi vet precis hur den andra tänker och vad den andra ska säga. Du lyssnar när jag behöver prata och du kommer alltid med goda råd när det som bäst behövs. Du hjälper mig genom allt och du lyfter upp mig när jag är på botten. Du vet precis hur du ska göra. Du har varit min bästa vän i snart 15 år och jag vet att det alltid kommer vara vi. Du är en del av mig och jag ser inte längre dig som en vän. Du är så mycket mer. Vi skrattar och gråter tillsammans. Vi tänker tillbaka och blickar framåt tillsammans. Vi har gjort så mycket tillsammans så hela hjärtat är fyllt av minnen. Jag älskar dig mest i hela världen och det finns ingenting jag inte skulle göra för dig.



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0