Love at first sight

Som vanligt så kunde inte jag vara i stan ens en timme utan att shoppa. Jag har lärt mig att jag inte kan gå in i en affär utan att få med mig kläder ut och det börjar märkas i min garderob, haha. Jag har dock gjort ett löfte med mig själv nu och det är att för varje nytt plagg jag köper måste jag slänga ett gammalt. Inte det lättaste. Men jag måste, annars kan man snart inte gå in i min garderob längre. Fick syn på den här jättefina klänningen på bik bok och kunde verkligen inte låta bli. Den sitter dessutom helt perfekt. I'm in love ♥





Kärlek
Postat av: melanie

Svar: Tack så jätte mycket! Jag känner att jag mår så bra i kroppen och att jag orkar så mycket mera :).Senså det bästa är att det står minus på vågen varje vecka, nu kör vi beach 2011! :D kram

2011-03-14 @ 19:51:42
URL: http://melzan.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0