Living is easy with eyes closed

Det var så skönt att träffa cilla idag, vi hade så mycket att prata om. Vi träffades vid tunnelbanan och gick och köpte varsin kaffe, sen gick vi från city till söder i solen och bara pratade. Vi båda behövde verkligen få ur oss massa tankar och nu har jag bestämt mig för att jag inte tänker slösa mer tid på en viss person som är så sjukt ego och bara är elak mot alla hela tiden. Jag har inte tid för sånna människor. Sen gick vi förbi slottet för att kolla om vår militär mathilda var där men det var hon inte. Haha.

Nu är jag hemma och väntar på att någon ska komma och laga mat till mig. Vilket inte kommer hända. Jag saknar min mamma.


Kärlek
Postat av: cecilia

riktigt mysig dag! märker hur mycket man har saknat dig varje gång vi ses! skönt att prata av sig :) ja haha synd att mathilda inte var där, hade varit kul att försöka få henne att skratta :D <3<3

2011-03-22 @ 19:19:32
Postat av: Mathilda

hhahahahaha men TJEJEEERRRRR messa nästa gång! 0765636480 jag är där lite då och då men inte nu på ett tag faktiskt, om nån månad är nästa gång! och jag KAN inte hålla mig för skratt :( sjukt pinsamt men jag sgtår och asgarvar hahaha :P <3

2011-03-25 @ 19:36:59

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0