I want your love, I don't want to be friends

Det känns så skönt att kunna säga att jag redan har tränat klart för idag. Klockan 9 på morgonen. På spinningen hade christer, vår söta lilla gubbinstruktör, bytt ut schlagermusiken mot scooter och italobrothers så mina ben har nog aldrig gått så fort som de gjorde imorse. Efter det gick jag in på gymmet och körde axlar och även där gick det hur bra som helst, ökade i nästan varje övning. Jag hade sådan jävla energi! Sjukt. Nu är jag hemma och ska dricka en p-drink och lägga mig och dö en stund innan det är dax för jobb.


Cameron Diaz har en av de snyggaste kropparna jag vet. Tränad men inte muskulös och precis som rätta formerna.



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0