Fitnessguru

Enda sen jag började träna såhär hårt så har jag sagt att sommaren 2011 ska jag ha min snyggaste kropp någonsin. Det är lite mer än 3 månader kvar tills vi åker till magaluf och om det ska bli någon beach 2011-kropp tills dess så är det fan dax att sätta gång nu. Därför har jag funderat på om jag ska börja med någon diet. Jag äter mycket hälsosammare än många andra gör men det känns inte som att det räcker, jag måste få mer sturktur och lära mig ännu mer om det här ska fungera. Så jag har kollat runt lite och fastnat för Fitnessguru-sids JS-diet. Jordnötssmörsdieten. Låter inte så jättefräsht kanske men jag vet att den fungerar. Så jag ska prata med mamma när hon kommer hem och se vad hon tycker (övertala henne) och isåfall börja om ungefär 2 veckor. Det kommer bli en galen utmaning men jag älskar att utmana mig själv så det skulle bara vara roligt.

Nu ska jag åka och träffa lexie! Ciao


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0