Baby I was born this way

Favoritcafé: Fikar inte så ofta längre men Chokladkoppen i gamla stan är mysigast i världen
Favorittidning: BODY, Elle, Veckorevyn - kan inte bestämma mig, haha.
Favoritplagg i garderoben just nu: Måste vara min nya gråa sommarkavaj eller min virkade topp
Byter gärna garderob med: Nicole Richie
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart och vitt
Sminktips till allmänheten: Lite brunpuder och mascara till vardags, annars är sotade ögon alltid snyggt
Mitt rum kan beskrivas som: Stort, ljust och bäst
Mig själv med tre ord: Galen, liten och lättroad
Jag tränar: Helst hela tiden!
Jag ville bli när jag var liten: Polis
Nu vill jag bli: Föreskolelärare eller barnmorska
Humör just nu: Bra men lite trött
Är det nåt du absolut inte äter: Synligt fett och inälvor, euh.
Hur många kuddar sover du med: 3
Morgon- eller nattmänniska: Morgon
Sparare eller slösare: S L Ö S A R E så det skriker om det.
Bästa film: The Guardian & Pretty Woman
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två. Som jag ska köpa massa fina kläder till :)
Bio eller promenad: Bio ! Fast promenader kan vara sjukt mysigt.
Är du kittlig: Hehe jaa
Största svaghet: Att jag faller för frestelser så himla lätt
Det här är jag bra på: Att motivera andra 
Chips, morötter eller godis? Lösgodis!!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Det är faktiskt välstädat för det mesta. Fast dammigt.
Kaffe, te eller inget? KAFFE!
Har du en besatthet? Muskler ♥

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0