6 Mars

Godmorgon! Jag har inte fått sova många timmar inatt, den här jävla hostan dödar mig. Det kommer i små attacker som aldrig tar slut och fler detaljer vill ni inte ha, jag lovar. Har varit uppe tre gånger och tagit olika sorters hostmediciner och druckigt både vatten och te men ingenting har hjälpt. Det har varit en sjukt jobbig natt och nu har jag världens träningsvärk i magen av allt hostande, haha. Nu har jag i alla fall bestämt mig för att 2 timmars sömn fick räcka, sitter och äter fil och dricker te och väntar på att mamma ska komma hem. Då blir det en tripp till farsta för att kolla lite kläder och sedan hem och sminka bort de mörka ringarna under ögonen innan vi ska iväg. Först middag i stan och sedan Mia Skäringers 'dyngkåt och hur helig som helst' på cirkus ikväll äntligen! Får hoppas att träningsvärken i magen försvunnit tills dess så att jag kan skratta, haha.



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0