20 Mars

Solen skiner och det är inte ett moln på himlen, love it! Man kan inte bli på annat än bra humör. Jag har precis kommit hem från gymmet där jag körde biceps, mage och kondition. Det gick hur bra som helst och jag tror det är vädrets förtjänst, blev taggad såfort jag gick utanför dörren!

Vid 18-tiden ska jag möta lexie i stan för att äta middag och gå på Hair på stadsteatern. Fick två biljetter av pappa i julklapp och har bjudit med min bästa vän. Kollade nyss på internet och det är tydligen slutsålt ikväll, låter inte helt fel! Dessutom ska har vi våra plaster i någon loge och om jag känner min pappa rätt så bokade han de bästa platserna åt oss. It's gonna be awsome!



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0