Wish me luck

Nu är jag fit for fight och redo att åka. Jag har inte riktigt fattat vad det är jag ska göra än eftersom de ringde igår. Jag är så jävla taggad på det här jobbet så jag ska verkligen ge allt idag. Jag vet att det bara är en intervju so far men jag tror att jag har ganska stora chanser eftersom de ringde upp mig efter att ha läst mitt cv (som jag btw bara la upp på deras hemsida). Jag vet att jag har sagt att jag ska plugga till hösten men om jag får det här jobbet så får pluggandet dröja lite. För det här skulle verkligen vara ett drömjobb som skulle passa mig perfekt, just nu. Dessutom ligger det i farsta centrum. Det betyder dock inte att jag kommer lägga mina drömmar åt sidan, för jag vet vad jag vill jobba med och ägna mitt liv åt i framtiden. Men just nu känner jag att jag behöver få tjäna lite pengar och få leva lite innan jag börjar med det. Kunna resa mer och unna mig saker som jag inte kommer kunna om jag börjar plugga i höst.

Jag ska bara läsa igenom mitt cv en gång till och sedan går jag. Wish me luck!

Kärlek
Postat av: Sanna

LYCKA TILL!!! :)

2011-06-22 @ 10:50:51
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0