What I was looking for?

Jag brukar inte väga mig och enda sedan jag blev frisk från min anorexia har jag avskytt vågar. Jag ser ingen mening med att veta vag hur många kilon man väger och jag skiter egentligen i siffrorna på vågen. det är ett beteende jag har fått lära mig att använda, för det har inte alltid varit så. Ändå så vet jag att jag för ett halvår sen vägde lite knappt 60 kg och stod still där men för ungefär en månad sen kände jag att mina kläder började bli större och jag kände inte riktigt igen min kropp, så jag ställde mig på vågen igen. 56 kg. Najs tänkte jag, det är väl trevligt att gå ner lite i vikt. Men idag fick jag fan en chock när jag ställde mig på vågen på gymmet igen. 54 kg! Vad händer? Man ser för i helvete mina revben när jag står upp. Jag vet att jag tränar som en galning och äter nyttigt, men jag har tränat exakt lika mycket och ätit på exakt samma sätt i ett halvår. Jag börjar bli lite rädd faktiskt, haha..




Nu drar jag in till stan och shoppar skor med lexie och skiter i det där ett tag...


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0