We're not working hard enough

Nu har jag tränat klart för idag, herregud vilket pass. Vissa dagar har jag hur mycket träningsenergi som helst fastän att jag är ganska trött ändå. Det är som att jag har två olika sorters kroppar ibland. Idag var en sån dag, höll på somna ståendes när jag väntade på bussen och gäspade som en galning hela vägen in till gymmet men när jag väl var där så bara körde jag på. Mer än vanligt. Mina vanliga vikter kändes lätta och jag ökade motståndet på crosstrainern med 5 nivåer. Helt jätteknasigt. Men roligt och så jävla taggande! Körde i alla fall biceps, bröst & mage och kommer garanterat ha träningsvärk imorgon, överallt!

Nu ska jag vila ett tag och sedan gå till frisören och kolla hårfärger och om det är fint väder när jag kommer hem igen ska jag lägga mig och sola resten av dagen.



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0