We are golden

Har varit i upplands väsby och sollentuna med mamma hela dagen. Först hade jag tid hos en hudspeciallist och sen fixade vi nya pass och handlade. Läkarbesöket var det bästa på hela dagen för äntligen fick jag träffa någon som kan hjälpa mig. Fick dessutom utskrivet ännu mer pencillin och lite antibiotikakrämer. Som om jag inte äter tillräckligt med medicin, haha. Är mitt uppe i en pencillinkur nu och ska äta 15 dagar till efter det, så när jag är klar så har jag ätit i en månad i sträck. För tredje gången. Jag fick också veta att om det inte hjälper så ska jag sättas på långkur, vilket är någon specialantibiotika i ett halvår. Sjukt kul.

Anyway. Har precis ätit middag och snart blir det jordgubbar och fotboll. EM-kval!!



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0