Midsommar

Godmorgon finisar! Midsommar idag och det är fint väder!! Otippat för att vara sverige haha. Idag vaknade jag i alla fall på rätt sida, vilket inte är så konstigt eftersom jag hade världens bästa kväll igår ♥ Dock så vaknade jag såklart en timme innan min klocka ringde och eftersom att det var så fint väder klädde jag på mig och gick ut på en PW direkt. Jag var så himla hungrig när jag kom in så jag åt så mycket frukost att jag är helt jättemätt. Haha. Jag ska snart hoppa i duschen och sedan börja fixa mig. Ska åka till lexies jobb när hon slutar och sen hem till henne för midsommarmiddag innan vi drar vidare. Jag hoppas på fint väder hela kvällen så att man kan vara ute!

Ha en fin midsommar alla!


Tumblr_lna7ztvkwj1qacv9co1_500_large


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0