Jag bor två trappor upp och du är välkommen in

Haha uppochner. Gulligt. Jag älskar att kunna mobilblogga, man tar en bild och skriver lite och skickar så har man gjort ett inlägg. Helt praktiskt. Idag är första dagen på hur länge som helst som jag inte har haft något planerat på hela dagen. Eftersom att jag är som jag är så har det blivit = två 45 minuters pw och ett 90 minuters gympass. Sinnes. Jag har dessutom sökt typ 10 nya jobb fastän att jag redan har två (sommarlov på ena), jobbar extra på ett annat ibland och hade tänkt börja plugga till hösten. Men jag tänkte att om det dyker upp något bättre så tar jag ju det. Eller så är det bara för att jag har varit extremt rastlös idag.



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0