I guess I'm just a sucker for love

Öh, nu kom alla mobilbloggar jag gjort seh mitten på maj upp. Lite sent kanske? Då borde det ju funka igen i alla fall.

Jobbdagen har varit lika bra som vanligt, förutom att stora tjejen va konstant sur på mig och det var varmt som in i helvete. Men lika mysigt som vanligt. Nu är jag hemma och har ätit middag med mamma, john och mormor och ska snart läsa ikapp alla bloggar jag missat. All medicin jag äter gör mig så himla trött, har somnat innan 22 både igår och i förrigår. Jag räknade idag hur många piller jag äter per dag och det är mellan 8 och 10 st, plus massa krämer och grejer. På en dag. Inte så konstigt att kroppen tar stryk. Så jag ska lägga mig i soffan och kolla om det är något bra på tv om en stund och så blir det nog en tidig kväll ikväll också. Måste vara pigg på felicias student imorgon!



Gulligt!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0