Get fit or die trying

Det gick så himla bra på intervjun och jobbet verkar vara så mycket mer än vad jag trodde. Det är inte bara att stå i en butik och sälja, som man kanske tror. För det första har Nilsons Shoes bara märkesskor och sen så är de en del av en hel kejda av skobutiker, vilket ju är hur bra som helst. De verkade ha det sså roligt på jobbet och alla var så possitiva till mig. Love it! Det slutade i alla fall med att jag ska dit på måndag och provjobba några timmar och om det går bra så är jobbet mitt! Ka-ching!

När jag var klar i farsta mötte jag lexie och danne en snabbis innan jag åkte hem och åt lunch. Däckade en stund på soffan och vaknade helt pigg och rastlös. Så istället för att bara sitta hemma tog jag bilen till gymmet och körde ett pass till idag. Mosade benen tills jag inte kunde gå längre, körde lite mage och sedan några intervaller på löpbandet. Gjorde dessutom ett PB i benpress - 186 kg!



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0