Freedag

Vilken dag, världens bästa fredag! Började för ovanlighetens skull min morgon på gymmet med axlar och kondition och det gick så himla bra. Körde 2 set med 10 kilos-hantlarna på uppräta flyes, hur coolt?! Åkte sedan sen och duschade och åt frulle och sedan direkt till frissan. Precis som jag hade trott så fick jag ett ryck och bestämde mig för att klippa av mig hårer när slingorna var klara. Det är fortfarande långt men inte så långt som det brukade vara eftersom hon klippte 2 dm. Men det är så skönt och jag är supernöjd!

När jag var klar blev jag upplockad av mamma för att åka till min bror och brorson där även min syster och hennes barn var. Där hade vi världens mysigaste dag i lekparken med glass, fotboll och massa gungande i flera timmar. När jag kom hem tog jag en lite för lång powernap och har precis vaknat haha. Ska börja göra mig i ordning snart. Vid 8 kommer tjejerna hit och då ska vi äta middag, dricka drinkar och gå ut och dansa. Taggaaa!



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0