Fredag

Vilken jävla dag det har varit idag, det känns som att jag har varit överallt samtidigt haha. Började som vanligt med gymmet imorse och stanade i ringen och shoppade lite påvägen hem eftersom att jag inte hade några andra planer på hela dagen. Trodde jag. Tills markus ringde och ville att jag skulle följa med in till stan. Så jag åkte hem, bytte om, kastade i mig lite mat och åkte in till stan. Där överraskade markus vincent med en ros när han skulle hoppa på sitt flak och herregud va söta dom är tillsammans. Jag dör ♥ När han hade åkt shoppade lite till innan jag åkte hem och dog i solen på ballkongen. Nu har jag ätit middag med mamma och ska snart dö i soffan. Är så himla trött, känner mig typ knockad. Jobbar dessutom 12-21.30 imorgon, så det blir en lugn kväll med massa film, jordgubbar och glass.



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0