Endorfinkick

Kom hem från gymmet för ett litet tag sen och som jag sa, jag älskar axlar! Det blev ett kort men intensivt pass på 30 minuter men desto mer cardio efter. 20 minuter löpintervaller + 20 minuter på crosstrainern. Var helt slut efteråt och hela kroppen skakade = lycka! Maxade verkligen hela passet och satte ett PB det första jag gjorde. 15 reps med 9 kgs hantlarna i sittande hantelpress och några set med få reps med 10 kgs hantlarna också. Not so bad!

Nu sitter jag och dricker vatten och kollar på alla studentbilder på facebook. Det känns inte som att det var ett år sen. Jag vill igen! Imorgon ska jag och bella först på felicias utspring och efter det på hennes mottagning, längtar! Nu är det lunchtajm och sen powernapstajm och sen jobbtajm. Hörs ikväll!


 

 



Studenten -10


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0