Dagens

DAGENS VILL HA: Nya naglar. Långa, fina med fransk manikyr. Boka tid imorgon!
DAGENS KLÄDSEL: Träningskläder och myskläder
DAGENS SMINK: Inget. Har varit bakis hela dagen.
DAGENS FRISYR: Uppsatt och utsläppt lite omvartannat
DAGENS HÄNDELSE: Det har fan inte hänt någonting idag haha.
DAGENS LÅT: Mitt hjärta blöder - Veronica Maggio
DAGENS PLANER: Dagen är typ slut men jag har hittills tränat, tagit en PW, handlat, lagat mat och sovit. Ska kolla på film och sova tidigt.
DAGENS SAKNAD: S
DAGENS DUMMASTE: Min nacke efter knocken igår..
DAGENS SJUKA: Nacken och huvudet
DAGENS DROG: Te <3
DAGENS ROLIGASTE: Alla fula bilder från igår, haha!
DAGENS KÖP: Mat, jordgubbar och godis!
DAGENS HUMÖR: Lite trött och sliten från igår men annars på topp! 
DAGENS ORD: Bajs

Rolig dag idag, verkligen. Ge mig måndag!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0