Another day in paradise

Jag som älskar mitt jobb tyckte inte att det var lika roligt idag. Jag hämtade tjejerna på dagis kvart över tre och hann vara i lekparken i en halvtimme innan det började spöregna. Och då menar jag spöregna. Så jag fick packa ner den lilla i vagnen och ta den stora i handen kuta hem. 1 km med två barn, en barnvagn och ingen jacka. Herregud. Jag vill inte veta hur jag såg ut när jag försökte få hem oss där i kaoset. Till slut när vi kom hem, helt genomblöta alla tre, så var det inte slut där. Då fungerade såklart inte hissen. Så då var det bara att bära 10 kg bebis 4 våningar upp också. Trodde jag skulle dö när vi väl var uppe. Inte nog med det så hade de världens snyggaste snickare hemma just då. Trodde jag skulle börja gråta.

Nu har jag äntligen kommit hem, bytt om och ätit middag. Ska lägga mig under täcket och kolla på tv resten av kvällen, det är jag fan värd!

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0