Ångeeeest!

Hahaha jag dör. Jag hade tränat som en galning i 1 timme och 10 minuter och höll på svettas ihjäl när jag var klar och eftersom jag inte hade bråttom så tänkte jag att jag lika gärna kunde ducha på gymmet istället för att åka hem svettig och äcklig. Det skulle jag aldrig gjort. Hade precis ställt mig i duschen när brandlarmet gick. För det första så höll jag på att få en hjärtattack för tjutet var inte nådigt och sen kom dom jävlarna in och skrek att alla skulle utrymma. Och där stod jag. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta. I duschen. Jag fick i alla fall ta på mig mina trosor och linda in mig i handduken innan jag blev utskjussad. Sen fick vi stå där ute i en kvart innan vi fick gå in igen. Det var garanterat den längsta kvarten i hela mitt liv...

Hahah ångest!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0