A girl gotta do what a girl gotta do

Igår hade jag en sådan bra dag! Började med träning i vanlig ordning och åkte in till stan vid 13-tiden. Där mötte jag lexie för lite magaluf-shopping och kom hem med en klänning, en bikini och en väska. Vi hann också med lite glass i solen och ett besök på systemet. och lilla jag fick vänta utanför haha. När vi var klara åkte vi hem till lexie där vi blev attackerade av fiskmåsar utanför hennes port. De var helt galna och jag var livrädd haha. Väl inne kollade vi på film och snackade innan vi åt middag och drack cider på ballkongen.

Vid 22-tiden drog vi in mot stan där vi mötte upp mira och jessica som var på sogni. Planen var att dansa loss inne på oxid men där var det mycket mindre än jag trodde och packat med folk så vi bestämde oss ganska snabbt för att dra vidare. Vi hamnade på laroy och fan vad jag har saknat det stället! Där var vi i 3 timmar med massa fina människor innan det var dax att åka hem. Hade världens tur och fick åka varm bil hela vägen 'hem'. Somnade inte i min egen säng och kom hem kl 9 imorse.

Nu ska jag, fastän att jag är så trött så jag knappt vet vad jag heter, åka och jobba. Tjejerna ska hämtas kl 15. Hörs ikväll!



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0