7 Juli

Godmorgon finisar! Sovit gott? Det har jag! Jag var så himla trött igår och fick verkligen kämpa för att inte somna när jag kom hem från stan. När vi hade ätit middag var jag tvungen att göra saker hela tiden för att hålla mig vaken. Badade, läste alla bloggar jag redan hade läst, provade alla skor och klänningar i garderoben och spelade Lady Gaga på högsta volym haha. Men vid 21:30 gav jag upp och somnade framför någon dålig film som givk på tv. Vaknade sen av alarmet kl 8 imorse och hade sovit mer är 10 timmar. Trött tjej?

Nu har jag varit ute på morgonpromenad och ätit frukost. Ska smälta maten en stund och sedan åka till gymmet för ett rygg- och konditionspass. I eftermiddag ska jag till doktorn (en hudspeciallist) och sedan till polisen och fixa nytt pass. Puss sålänge ♥



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0