4 Juni

Herregud vilken jävla kväll igår hahah! Det blir alltid så lmycket mer yckat när man drar in till stan sent, vilket vi gjorde igår. Tjejerna kom hem till mig vid 20-tiden och då fixade vi middag och drack vin. Efter ett tag blev lexie bartenter och spetsade piggelindrinkar. Vid 23:30 åkte vi in mot stan, mötte mira och gick till pure. Där var vi hela kvällen och blev bjudna på skumpa och dansade. Helt plötsligt var klockan 03 och då var det ljust ute och fåglarna kvittrade. Efter en halvtimme var vi vid tunnelbanan och 04:30 låg jag i min säng.

Nu efter 5 timmars sömn ska jag åka och jobba. Det ska bli världens väder idag och jag ska vara instängd i kungshallen i 9 timmar. Mysigt!













Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0