28 Juni

Som ni kanske har märkt så fick jag jobbet! Det är helt galet och jag har inte fattat det än men jag har fått ett drömjobb. Amazing! Jobbar första gången på söndag och sen efter magaluf är det 4 dagar i veckan hela sommaren och om man är duktig så kan det leda till ett kontrakt till hösten. Det firades igårkväll med middag och bio och jag fick till och med blommor, hur gulligt?♥ Det känns som att den här sommaren kommer bli den bästa på länge om allt går lika bra som nu.

Nu har jag precis ätit frukost efter att ha kommit hem från gymmet. Trodde jag skulle dö på vägen hem för att jag var så hungrig haha. Om 2 timmar ska jag äntligen gå till farsta och fixa mina naglar. Längtar efter att se hur fint det blir!



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0