27 Juni

Godmorgon! Solen skiner och det är sommarvärme på riktigt ute, äntligen. Det är måndag idag och som jag har längtat efter den dagen, känner på mig att det kommer bli en av de bästa dagarna på länge. Vaknade kl 7 i en varm famn efter att ha blivit hämtad hemma igårkväll. Finis ♥

Blev hämtad av min fina mamma utanför dörren imorse och har nyss kommit hem och ätit frukost. Ska snart hoppa in i duschen, välja kläder och sen gå till farsta för att provjobba på mitt (troligtvis) nya jobb. Jag är så nervös så jag vill dö lite. Slutar kl 16 och då ska jag äntligen möta cilla för lite catch up innan jag åker till kista för middags- och biodate med min finis. Som sagt, det känns som att det kommer bli den bästa måndagen på länge!

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0