26 Juni

Godmorgon finisar! Hoppas ni sovit gott. Själv var jag så trött och hade så ont i huvudet igår att jag somnade innan 11 på kvällen haha. Jag glömde berätta att det hände en liten olycka på midsommar när vi spelade kubb eller fotboll eller vad det var. En av killarna kom emot mig i världens fart och hoppade upp på något konstigt sätt så att jag fick hans axel rakt under ögat och vred typ till hela nacken. Så förutom att jag fick ont i nacken och i kinden så har jag gårr runt med sprängande huvudvärk sen i fredagskväll. Idag känns det dock lite bättre men jag har fortfarande ett blåmärke under ögat och rätt ont i nacken.

Trots det så ska jag snart bege mig till gymmet och köra armar och kondition. Blir hämtad av mamma halv 11 och då bär det av till farsta centrum för att kolla lite. Vi hörs senare! Puss.



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0