25 Juni

Det känns så sjukt att det redan varit midsommar och att hälften av sommaren har gått. Den började ju nyss? Man får lite ångest när man tänker på det haha. Anyway. Vi hade en grym midsommar igår, mycket bättre än vad vi hade trott. Det började med att jag åkte till lexies jobb i haninge och väntade med henne tills som slutade. Då åkte vi hem till henne dät vi fick midsommarmat och rosa drinkar. Såklart. Vid 19-tiden åkte vi till huddinge där danne och hans kompisar var på fest och fyfan va roligt vi hade. Vi drack, spelade kubb, spelade fotboll och sjöng hela kvällen. Precis som en midsommar ska vara. Kom hem ganska tidigt efter att ha fryst ihjäl i mina bara ben och somnade direkt.

Nu har jag nyss vaknat och ätit frulle. Är inte så bakis som jag trodde att jag skulle vara, så snart blir det en sväng till gymmet. Hörs senare!

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0