18 Juni

Igår blev en liten spontan myskväll på andra sidan stan. Jag var inte alls sugen på varken utgång eller alkohol sedan onsdagens bravader, så när jag blev erbjuden en lugn filmkväll med fint sällskap istället så lät det mer lockande. Kom hem för 2 timmar sen, slängde in sakerna hemma och krängde lite mellis och gick direkt ut på en PW i 50 minuter. Nu har jag precis duschat och känner mig som en människa igen.

Planen var att åka hem till andreas med mini-gänget ikväll men eftersom jag har haft huvudvärk sedan igår och fortfarande äter pencillin så hoppar jag nog det. Är helt solo hemma ikväll och ska snart fixa lite mat och sedan äta vattenmelon och kolla på film resten av kvällen. Haha. Puss finisar!



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0