15 Juni

Godmorgoon! I alla fall till er som har sovit inatt haha. Själv kunde jag knappt somna och sen drömde jag mardrömmar hela natten och vaknade kl 5:30. Försökte verkligen somna om men det gick inte så efter en halvtimme gav jag upp och åkte till gymmet istället. Trodde inte att jag skulle orka så mycket eftersom jag knappt sovit men väl där så gick det lika bra som vanligt. Jag älskar min kropp, den gör precis allt som jag vill att den ska göra. Nu har jag varit hemma i en timme, ätit frukost med mamma och ducshat. Är fortfarande lika pigg.

Lill-lördag idag vilket betyder utgång för vår del. Är så himla sugen på att sitta ute och grilla och dricka cider och sedan åka in till stan och dansa hela natten. Men först shopping, lunch och mys i stan med bästa!

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0