13 Juni

Godmorgon! Måndag idag, känns alltid lika jobbigt även om jag aldrig jobbar på måndagar haha. Bara det att det är en hel vecka till helg känns lite tungt men man får hoppas att det är fint väder så går det kanske lite fortare. Jag har i alla fall varit vaken i 3 timmar och nyss kommit hem från gymmish. Körde skiten ur armarna och sedan 40 minuter på crosstrainern och det var mycket skönare att träna på morgonen än mitt på dagen då det knappt går att andas för att det är så varmt. Är som sagt ledig idag och ska nog sola eller åka till stan med mamma. Är faktiskt ledig ganska mycket nu. Har några tacobar-pass och lite jobb med barnen inbokade, plus läger-veckan. Det är ju faktiskt ett jobb det med haha. Annars blir det inte så mycket jobb den här sommaren tror jag, vilket är ganska skönt eftersom jag vill vara ledig så mycket som möjligt nu innan jag börjar plugga. Mini-sommarlov typ.



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0