12 Juni

Jag älskar att kunna gå ut och power walka i shorts och linne kl 8 på morgonen. Älskade svenska sommar ♥

Det blev 45 svettiga minuter innan min mage började kurra högt haha. Åt björnbär med keso, kvarg och fil till frulle och hoppade sen i duchen. Nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på att mitt hår ska torka så att jag kan börja fixa mig sen. Köpte precis premuim till mitt spotify eftersom jag lyssnar på min telefon hela tiden. Mycket skönare än vanliga. Är helt inne i Veronica Maggios nya album. Den tjejen kan skriva musik. Så jävla bra!




De stänger men ingen bryr sig, blir blind när alla lampor lyser
Det här är värt att dö för, jag tror mitt hjärta blöder


Kärlek
Postat av: Heh

Låter skönt, segt att det är Markus krunegård och Christian waltz som skrivit musiken bara...:/

2011-06-12 @ 10:59:32

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0