22 Januari

Senaste :
Låt du hörde: Mad World - Black Moon Lovers

Film du såg: En liten bit på 'The Final Cut' igår innan jag somnade
Mat du åt: Kycklingsallad till lunch
Kram: Mamma innan hon åkte till jobbet
Puss: Samma, haha
Känslan: Hur bra man mår av bra musik
Resa: Kos sommaren -10
Glädje: I onsdags när jag fick nya jobbet
Dröm: Haha drömmar alltid sjuka drömmar. Kommer dock inte ihåg den senaste, som tur är...
Person du träffade: Mami
Personen du pratade i telefon med: Matilda
Personen du fick sms av: Fabian
Gången du åt 7-eleven korv: Uh, hatar korv.
Gången du var utomhus: För en timme sen när jag var påväg hem från gymmet
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hela familjen? Julafton
Saken du köpte: Har inte shoppat på typ 2 veckor. På tok för länge sedan!

Allmänt:

Ska bli skoj: Nya jobbet!
Ska inte bli skoj att: Alla inlämningar och prov
Sparar till: Resa i sommar och kanske ny mobil
Pålägg som gäller: Keso, skinka & gurka
Önskar att jag var bättre på: Att säga nej
Dagens dryck: Proteindrink och cola light
Vad saknar du: Mina Minibarn
Tre band/artister: Håkan, Daniel Adams Ray & Oskar Linnros
Vad har du gjort idag: Tränat, kört bil, badat och nu reprisen av Let's Dance
Brukar du svära mycket: För mycket, haha
Hur tidigt stiger du upp: Beror på vad jag ska göra men oftast en timme innan gymmet öppnar, haha
På helgerna: När jag orkar
Hur många timmar sover du per natt: Beror på när jag somnar men 2-12, haha
Vem är snyggast i världen: Robert Pattinson
Vad är det för veckodag: Lördag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Förra sommaren: Magaluf & Linus, I somras: Kos & alla sena kvällar
Favoritplagg i garderoben just nu: VILL SHOPPA!
Längd: 158 cm kort
Vikt: för mycket
Byter gärna garderob med: Kenza
Byxa eller kjol: Byxa, har inte haft kjol på 2 år
Senast utlästa bok: Det finns nog ingen sån i mitt liv, haha
Mitt rum kan beskrivas som: Fint fint & jättefint
Mig själv med tre ord (just nu): Huvudvärk, trött & glad
Jag tränar: 5-6 dagar/veckan
Jag ville bli när jag var liten: stor!


Kärlek
Postat av: Sanna

Du MÅSTE läsa twilightböckerna! Du kommer absolut inte ångra dig, snarare att du inte kommer kunna sluta läsa förens du läst ut allihopa!!

2011-01-23 @ 03:25:39
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0