2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Tjänat egna pengar, tatuerat mig, kört bil, varit i afrika och massa andra saker.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade nog inga. Haha.
3. Vilka länder besökte du? Kap Verde & Grekland (kos)
4. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 22 januari, 6 juni & 11 juni.
5. Största misstaget? Vi hoppar över misstagen :) 
6. Bästa köpet? Hela min garderob, haha!
7. Vad spenderade du mest pengar på? Mat och kläder
8. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mycket! Framförallt mina barn på teatern
9. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? We no speak americano & alors on danse 
10. Blev du kär i år? Ja, en gång. Det är jag nog fortfarande fast jag inte borde.
11. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kommer faktiskt inte ihåg vad jag fick då, haha.
12. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Att jag inte borde ha oroat mig över så mycket som jag gjorde. Levt mer i nuet. Eller nått :)
13. Vad fick dig att må bra? Mina underbara vänner och min familj!
14. Planer för 2011? Träna mycket, umgås med mina vänner, umgås med min familj, fixa mina betyg, tjäna mer pengar och leva livet!

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0