Love will always find a way

Jag är så trött på människor som tror att dom vet så mycket och jag är uppriktigt trött på killar som är så respektlösa mot tjejer. Mot andra tjejer och mot mig. Jag är kanske lite för naiv för mitt eget bästa och jag vet att jag inte är den bästa på att visa vad jag vill och säga vad jag egentligen tycker. Men jag försöker. Jag försöker så mycket men får verkligen inget tillbaka. Bara skit. Dessutom är vissa killar så respektlösa att det är sjukt. De tror att de kan behandla tjejer hur som helst, behandla mig hur som helst. Jag är så jävla trött på det.

När man har lagt ner hela sin själ på någon man tycker om och inte fått något tillbaka går världen under och är världen gått under flera gånger orkar man tillslut inte bry sig. Alla känslor man haft för någon dör tillslut och kvar finns bara ett skal. Jag har blivit rädd för kärleken och jag tror knappt att den existerar längre. I alla fall så är inte jag så bra på att hantera den.

Kärlek
Postat av: Lantisen <3

<3 saknar dig min söta fru! Ska vi ta och bestämma en msn-date eller va säger du? Text me :*

2011-01-17 @ 00:16:18
URL: http://Johanna-svahn.blogspot.com

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0