That's me

4 Saker om mig...

Jag har oerhört svårt att sitta still. Jag kan verkligen inte. Men när jag måste så sitter jag alltid och gungar med benet eller med foten och såfort jag sitter på en stol vid ett bord så lägger jag upp benet på bordet. Matbordet också.

Saker måste vara på sin plats. Det hör nog ihop med att jag inte kan sitta still, men jag måste ha saker på rätt plats. Om jag vill ta av mig ett armband eller hårspänne måste jag gå och lägga det där det ska vara på en gång. Sjukt frustrerande.

Jag ♥ rosa. Jag har rosa mobil, rosa hörlurar, rosa nycklar, rosa naglar. Om jag köper något måste jag alltid ta det rosa allternativet om det finns något.

Jag älskar barn. Jag har jobbat med barn på teatern i nästan 3 år och det är det bästa jag vet. I mitt nya jobb kommer jag passa och ta hand om barn dagligen och jag är så glad över att jag fått det. Det var det bästa som kunde hända mig. Jag ser verkligen fram emot utbildningarna jag kommer få på jobbet så jag får lära mig mer om hur barn tänker och aggerar. Om några år ska jag plugga till förskolelärare och i framtiden ska jobba på daghem/dagis för sjuka barn.  


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0