Tänk alla gånger

Efter att ha tryckt i mig mina 5 piller och lite frukost så blev det lite bättre. Så jag åkte till gymmet och tränade med Lexie i 1,5 timme. Jag vet att det kanske inte är så bra men jag har aldrig skippat att träna bara för att jag varit sjuk. Sådan är jag. Efter träningen gick vi upp till Ringen och åt lunch och sedan vidare till odenplan för solning. Det var så skönt och så efterlängtat. Nu har jag precis duschat och ska lägga mig i sängen och kolla lite på tv innan mamma kommer hem. Det som hände på nyår och det som hände när vi var ute förra helgen har fått mig att inse att människor kanske inte är så trevliga som man tror, framförallt inte när de druckigt. Dock är jag bra på att hantera sådant i vanliga fall men det har varit alldeles för mycket skit den sista tiden. Därför blir det ingen utgång alls i helgen, utan myskväll med mami ikväll och mysdag med markus imorgon.


Kärlek
Postat av: Sanna

Du får komma över till oss på twilight-maraton när du behöver komma bort från allt när du vill! :)

2011-01-14 @ 18:46:44
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0