Shop til' you drop

Lunchen med Matilda var supermysig, som vanligt. Vi åt och snackade skit i någon timme innan vi gick från odenplan in till stan och alla affärer. Det är något fel på mig, jag kan inte gå in i en affär utan att komma ut med något. Jag måste sluta med det där nu för jag kommer knappt in i min garderob längre. På riktigt. Det är sinnes. Fick i alla fall med mig världens sötaste blus och två par leggins hem.





För övrigt så mår jag så jävla dåligt att jag börjar undra om det här är något annat än biverkningar från pencillinet. Det känns som att mitt huvud ska sprängas, jag har ont i hela kroppen och jag är så trött så att om jag lägger mig ner nu så kommer jag somna direkt. Har precis ätit middag för att se om det skulle hjälpa. Men det verkar det inte gjort. Åh. Jag orkar inte. Vilken bra lördag!

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0