Never make someone your priority

Äntligen har jag hittat det typsnittet jag alltid velat ha. Jag har letat hur länge som helst. Det var det jag har när jag skriver på msn, vilket jag gör i princip varje dag, duktig tjej! Nu har jag det i alla fall. Haha. Åkte som sagt till min halva lektion på förmiddagen. Bengt gick igenom det sista på kapitlet och sedan gjorde vi lite uppgifter. Jag fick dessutom gå lite tidigare eftersom jag inte mådde helt bra. Gick förbi H&M i Ringen eftersom min buss skulle gå en halvtimme senare. Hittade, oväntat, ett par svarta jeans. Jag har aldrig jeans. Men dessa var faktiskt sköna och satt riktigt bra så jag var tvungen att köpa dom. 199 kr. Bra dag det här, skola 1,5 timme och lite spontanshopping!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0