Magaluf 5/7!

Äntligen hemma, vilken jävla dag! Gick upp strax efter 5 imorse, åt frukost och åkte och tränade. Körde världens ben + konditions-pass och har redan träningsvärk i rumpan, haha. När jag var klar åkte jag till mitt gamla jobb i kista och även om jag älskar mitt nya jobb så måste jag erkänna hur mycket jag saknat det gamla. Har skrattat så mycket att jag har träningsvärk i magen nu också. Slutade kl 16 och åkte direkt in till stan där jag mötte Lexie, Mira, Issa & Bella för att boka vår resa. Magaluf 5/7! Vi kommer bo på samma hotell som för 1,5 år sedan och det kommer bli grymt! Gick till bibloteksgatan och köpte min väska som jag suktat efter och sedan åkte jag hem. Är hur trött som helst och ska vila resten av kvällen eftersom det kommer bli en lång dag/kväll imorgon. Träning, jobb + Hjärt- & Lungutbildning. Najsigt!

Bilder från när vi var i Magaluf sommaren -09:















Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0