I'm looking at an angel

Tänk vad lite träning och ikea-shopping kan göra. Fick en minipall på ikea idag, så nu når jag överallt i min garderob. Haha. Annars har jag inte gjort så mycket alls idag. Bara återhämtat mig från nyår, umgåtts min lilla mamma, städat, städat och städat.

Allt är lite jobbigt just nu. Det som hände nu på nyår är jobbigt i sig och sen så gick min anställning på jobbet ut nyss. Allt kommer samtidigt. Jag ska börja plugga igen om 1,5 vecka och jobbet på teatern börjar om en månad men det är många dagar dit och jag är en sådan som inte klarar av att inte ha något att göra. Så jag får passa på att träna mycket och umgås med mina fina vänner nu när jag faktiskt har tid.




I'm looking at an angel
And believe me when I say
She got that whole place glowing

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0